4 sposoby, by uznano Cię za branżowego eksperta

Nadchodzi era ekspertów. Dlaczego? Ponieważ w czasach informacyjnej sieczki, dominacji mediów społecznościowych, miliardów danych na sekundę nawet świeżo upieczony biznesmen, naukowiec, artysta może stać się najbardziej widocznym przedstawicielem swojej branży. Jest tylko jeden problem: popularność to nie to samo, co autorytet. Autorytet mają prawdziwi eksperci. Fachowcy niezawodni, solidni, z ogromną wiedzą i doświadczenie. Wierzymy im, …

budowanie osobistej marki online

Porady dla freelancera: budowanie osobistej marki online

Bez względu na to czy pracujesz w domu czy w koporacji, szukając klienta i działając na rzecz klienta, sam jest „marką”. A jako że w dzisiejszych czasach większość działań frelancera prowadzona jest online tak istotne jest zbudowanie silnej, osobistej marki online. Poniżej kilka najważniejszych punktów, które musisz „przerobić”, by wykreować siebie jako markę. 1. Przemyśl, …

Jak stać się osobą lubianą w 5 krokach

Kto by nie chciał być osobą lubianą? Przecież to od razu poprawia nam nastrój, prawda?  Brian Tracy twierdzi, że jedną z najgłębszych ludzkich potrzeb jest potrzeba poczucia się ważnym. Sami czujemy się wtedy lepiej, inni odbierają nas lepiej, łatwiej nam ich do siebie przekonać, nawiązać kontakt zarówno osobisty, jak i biznesowy, łatwiej otworzyć każde drzwi. …

finansowa twierdza

Finansowa twierdza – jak stworzyć silne fundamenty bezpiecznej przyszłości

Finansowa twierdza to opowieść, która trafia prosto w serce (zdaniem Davida Golemana). Tak, opowieść. Nie polecam kolejnego poradnika autorstwa wszystkowiedzącego zawierającego cudowne rozwiązania każdego problemu, lecz powieść, która łączy w sobie zalety beletrystyki z podaniem przydatnej wiedzy. Dzięki temu powstała tzw. opowieść edukacyjna.  Finansowa twierdza – dla kogo jest przeznaczona? Dla tych, którzy kiedykolwiek mieli …

Porady dla freelancera: Unikaj tych 6 błędów początkującego!

Kariera freelancera to niezwykle kusząca perspektywa. Sam sobie jesteś szefem, robisz to, co lubisz i wtedy, kiedy masz na to ochotę. Kusząca, ale jak to z kuszeniem bywa, pełna niebezpieczeństw czychających na każdym kroku. Szczególnie na samym początku. Bardzo łatwo popełnić wówczas jakiś kardynalny błąd, który niestety będzie miał wpływ na całą naszą późniejszą karierę. …

marketing

50 procent małych przedsiębiorstw nie ma w ogóle planu marketingowego!

50 procent małych i średnich przedsiębiorstw nie ma w ogóle żadnego planu marketingowego na 2019 rok. Przynajmniej w USA, gdzie przeprowadzono ankietę na ten temat wśród 350 właścicieli przedsiębiorstw z sektora SMB. Eksperci z Outbound Engine pytali właścicieli firm między innymi o prognozy wzrostu, rentowności, stres, przeszkody w osiągnięciu celów biznesowych, a także najbardziej efektywne …