2 wernisaże Justyny Kisielewicz!

2 wernisaże z udziałem Justyny Kisielewicz w ciągu zaledwie kilku dni! Młoda – wiekiem i duchem – artystka coraz mocniej odciska swój ślad na rynku sztuki! Wernisażowy tydzień rozpoczął się już w poniedziałek, 2 grudnia, kiedy to w Galerii Przy Teatrze w Warszawie odbył się wernisaż Jasinski&friends II. Druga edycja tego wyjątkowego projektu, 30 wspaniałych …

Wizerunek biznesmena

Ten nowoczesny poradnik daje czytelnikowi pewność siebie, która pozwala zmierzyć się z wyzwaniami świata pracy. W dzisiejszych czasach, jak nigdy dotąd, dobre maniery pomagają w prowadzeniu interesów, a świadomość różnic kulturowych w kontaktach biznesowych jest nie tylko pożądana, lecz wręcz niezbędna.  Peggy Post Żona prawnuka Emily Post, słynnej znawczyni etykiety. Jest autorką, kierownikiem i rzecznikiem …

Mikołajki Artystki

Ho, ho, ho! Hipsterski Mikołaj przybył do miasta! Oto idealnie trafiający w czas, miejsce i temat obraz naszej artystki, Justyny Kisielewicz. Z gorącymi Mikołajkowymi życzeniami dla Wszystkich, którzy byli grzecznie i… niegrzeczni. W końcu takie święto jest tylko raz w roku, prawda?

Chamlety 2013 dla najgorszych reklam

Po raz czwarty przyznano nagrody Chamlet dla najgorszych polskich reklam z ostatniego roku. Do tegorocznej edycji konkursu Chamlet zgłoszono prawie 400 reklam i projektów w pięciu kategoriach: reklama drukowana, telewizyjna, internetowa i społeczno-polityczna oraz program communication design. Spośród zgłoszeń jury wybrało po 10 nominacji w każdej kategorii i wyłoniło zwycięzców. W kategorii reklama drukowana zwycięzcą …

Kupujący przez internet mają więcej praw niż klienci tradycyjnych sklepów

Przed świętami wielu Polaków – chcąc zaoszczędzić czas i pieniądze – decyduje się na zakupy prezentów przez internet. UOKiK przypomina, że konsumenci kupujący w sieci są lepiej chronieni niż w tradycyjnych sklepach. Wciąż jednak niewiele wiedzą o przysługujących im prawach.  – Powinniśmy pamiętać, że kupując wirtualnie jesteśmy lepiej chronieni niż w przypadku zakupów tradycyjnych. Wynika to ze specyficznego charakteru kontraktów zawieranych przez internet, …

Ogólnopolska Kampania Społeczna „KSIĄŻKA jest KOBIETĄ” II edycja 2014

Ogólnopolska Kampania Społeczna „KSIĄŻKA jest KOBIETĄ” II edycja 2014 W imieniu portalu ModaiJa.Pl (www.modaija.pl) mamy przyjemność zaprosić Państwa do współpracy podczas całorocznej, Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Książka jest Kobietą”. Głównym celem kampanii jest popularyzacja literatury i książki jako takiej, przywrócenie, czy też stworzenie mody na czytanie. Po szczegóły zapraszamy na:Stronę kampaniiDo prezentacji podsumowującej I edycję Kampaniioraz …