Dresy na siłownię i… na imprezę

  Wiosna za oknami, najwyższy czas zadbać o swoją formę i kondycję. O ile jeszcze tego nie zrobiliście! To idealna pora na jogging w parku, zajęcia fitness na sali czy prężenie muskułów na siłowni. Oczywiście, jak na stylowego faceta przystało, wypadałoby się ubrać odpowiednio do takich okazji.   foto: Pexels   Spodnie fit i na …

Porównywarki cenowe, finansowe… czas wreszcie na wyszukiwarkę odzieżową!

Do porównywarek internetowych zdążyliśmy się nie tylko przyzwyczaić, ale wręcz uzależnić. Od nich rozpoczynamy nasze planowane zakupy, sprawdzając, gdzie, co jest i za ile. Oczywiście, im lepiej i taniej, tym… lepiej. Co to takiego porównywarka cenowa? Dla tych jednak, którzy jeszcze tego nie wiedzą (a są tacy?) małe wyjaśnienie. Porównywarka cenowa to serwis internetowym, a …

Nienawiść w modzie najsilniejszym trendem 2018 roku?

Nienawiść jest wszechobecna. Na co dzień, na ulicy, w szkole i w miejscu pracy. Fala hejtu i nienawiści to niemal norma w internecie, w mediach społecznościowych w szczególności. Ale nienawiść w modzie? Tak, zdarza się. Duńska marka obuwnicza Bianco od nienawiści własnie rozpoczęła swoją najnowszą kampanię na sezon wiosna-lato 2018. Kampania zatytułowana „Hate is so …

Modowy światek nie lubi homoseksualistów? Od kiedy?

Suitsupply, holenderska firma odzieżowa, naraziła się swoim fanom, a i sporą część z nich straciła. Wszystko przez nową kampanię wiosenno-letnią, w której wykorzystano zdjęcia osób homoseksualnych okazujących sobie nawzajem mniej lub bardziej płomienne uczucia.  Na reakcję internautów nie trzeba było długo czekać. Z profilu marki odzieżowej na Instagramie błyskawicznie zniknęło kilkanaście tysięcy followersów. Bohaterami zdjęć i reklamy …

Czy biznes modowy to najlepszy biznes?

Za cztery lata rynek modowy w Polsce osiągnie wartość ponad 43 mld zł. To coraz bardziej perspektywiczna branża dla młodych ludzi – przekonuje agencja informacyjna Newseria Biznes. Według prognoz PMR rynek odzieży i obuwia w Polsce w 2022 roku osiągnie wartość 43,2 mld zł. Sukcesy krajowych firm powodują, że branża ta przyciąga coraz więcej młodych …

Joanna Horodyńska oderwana od rzeczywistości?

Kiedy się czymś interesuję, staram się jak mogę zagłębić w temat. Bo lubię wiedzieć o czym mówię, piszę, dyskutuję. Nie mówiąc już o sytuacji, kiedy “siedzę” w jakiejś branży – bo lubię wiedzieć, co w tej branży piszczy. Ale nie wszyscy tak mają. Dla przykładu, “ikona” (?) stylistek, Joanna Horodyńska, najwyraźniej niespecjalnie interesuje się tym, …

Julia Pietrucha i Maria Sadowska dla TATUUM. Nowe Ambasadorki marki

Z nowym rokiem marka odzieżowa TATUUM pozyskała nowe Ambasadorki. Są nimi aktorka, modelka i piosenkarka Julia Pietrucha oraz wokalistka, reżyserka i trenerka w programie „The Voice of Poland” Maria Sadowska. Obie wystąpiły już w najnowszej kampanii marki na sezon wiosna-lato 2018. Mało tego – promują kolekcje specjalne, sygnowane swoimi nazwiskami. Jak widać, mamy tu kolejny przykład cudownej …

Kultowy krokodyl znika z koszulek Lacoste. I bardzo dobrze!

Kultowa marka odzieżowa Lacoste wypuściła na rynek limitowaną kolekcję koszulek polo – z których jest znana na całym świecie – na których zamiast ikony marki, czyli znanego również na całym świecie krokodyla, znalazły się ikonki najbardziej zagrożonych na świecie gatunków zwierząt. Tym samym modowy brand zaangażował się w ochronę zwierząt w ramach kampanii „Save Our Species”.Na koszulkach znalazły się …

Moda, bielizna, smartfony i… przewidywanie przyszłości. Co mają wspólnego?

Szef Victoria’s Secret nie jest chyba fanem nowych technologii. Wbrew temu, co wieszczą inni, on twierdzi, że to smartfony kiedyś znikną, tradycyjne sklepy zaś przetrwają. Tradycyjne sklepy przetrwają dlatego, że ludzie poszukują w nich oprócz towarów interakcji społecznych – mówi Leslie Wexner, szef marki Victoria’s Secret w jednym z niedawno udzielonych wywiadów. Wizja przyszłości Wbrew powszechnej …

Targi Mody Poznań już za 2 dni. Dlaczego warto tam być?

Targi Mody Poznań już za 2 dni. Przyjadą na nie przedsiębiorcy z branży fashion, właściciele sklepów z odzieżą i obuwiem – po inspiracje i najmodniejsze modele. Targi odbywać się będą w dniach 21-22. Dlaczego warto tam być? Targi Mody Poznań to m.in. bezpłatne szkolenia, w tym z zakresu marketingu, sprzedaży, visual merchandisingu, prawa. Pokazy mody niemal …