Hubert Urbański wie najlepiej, czego chcą Polki. Avonu!

Wczoraj doskonale znana marka Avon ruszyła z nową odsłoną kampanii „Avon się sprawdza”. Któż w niej ambasadoruje?  Nie, nie kolejna celebrytka zachwalająca kosmetyki, ale „ekspert od zadawania pytań” – celebryta Hubert Urbański. Tak, kojarzony raczej z damską klientelą Avon tym razem postawił na faceta. zrzut ekranu ze spotu reklamowego W spotach reklamowych prowadzący teleturniej „Milionerzy„, …

Wpadki dziennikarskie i PR-owe. Nie uwierzysz co się wydarzyło

Kamera telewizyjna porzucona przed budynkiem policji, ksiądz w mocnym makijażu jadący metrem oraz pytanie: „Co czuł pies, kiedy dostał kiełbasę za dobrze wykonane zadanie?” – to jedne z wielu historii, które wspominają rzecznicy i specjaliści ds. PR. Newsrm.tv opowiedzieli o swoich najciekawszych przygodach podczas nagrań telewizyjnych. – Pozostawienie przez ekipę dziennikarską kamery wydaje się czymś …

Adrian kocha wszystkie kobiety. Ale czy znowu szokuje?

To nie Prima Aprilis, choć akcja ruszyła 01.kwietnia. Gwiazdą nowej kampanii firmy Adrian produkującej rajstopy została Anna Grodzka, była posłanka Ruchu Palikota i Partii Zielonych, działaczka społeczna i… osoba kontrowersyjna. A takie, kontrowersyjne, to Adrian kocha. Kampania przebiega pod hasłem „Adrian kocha wszystkie kobiety”, a jej elementem kluczowym są billboardy, na których widnieje zdjęcie uśmiechniętej …

Bezlitosne marketingowe święta Bożego Narodzenia

Święta Bożego Narodzenia chyba jeszcze nigdy nie przyszły tak szybko. Dokładnie 03. listopada 2015 roku. Dwa dni po święcie zmarłych, jeden dzień po Zaduszkach. I już mamy świąteczny boom! Tradycyjnie, świątecznie rusza Coca-cola. Tegoroczna kampania marki związana z Bożym Narodzeniem zainaugurowana została premierą nowej wersji piosenki „Coraz bliżej Święta”, w wykonaniu Margaret i finalistów „The …

O szokującym Adrianie raz jeszcze

Wczoraj pisałem o kontrowersyjnej, „cmentarnej” reklamie Fabryki Rajstop Adrian. Dziś na temat tej reklamy wypowiadają się spece od marketingu. Niespójna i niezrozumiała – tak specjaliści mówią o nowej kampanii firmy Adrian w serwisie PRoto. Na temat kreacji wypowiadają się: Olka Kaźmierczak, autorka bloga Fashion PR Girl (idzie ostro! „Marka Adrian jedną nogą w grobie(…)”), Marcel …

Szok w reklamie modowej

Wiadomo nie od dziś, że szok – obok seksu – sprzedaje najlepiej. Czego mamy kolejny przykład w reklamie Fabryki Rajstop Adrian, w której zderzono seksowną modelkę z… cmentarnym nagrobkiem. Źródło: www.adrian-rajstopy.pl W najnowszej reklamie wykorzystano czarno-białe zdjęcie z zadumaną kobietą w krótkim trenczu oraz pończochach marki. Kobieta opiera się o cmentarny nagrobek, a obok zamieszczono …

Zamiast czekać na idealną okazję, stwórz ją!

Możesz czekać, aż czas, miejsce i okoliczności będą idealne. Aż gwiazdy będą Ci sprzyjały. Albo też możesz włożyć odrobinę energii w to, by samemu stworzyć taką idealną okazję. Jak często powtarzasz: „Zrobię to, kiedy…” „To nie zadziała, ponieważ…” „Nie ma takiej możliwości. Już szukałem…” „Poczekam, aż mnie zwolnią…” Jak często czekasz na swoją wielką szansę? …

Fashion PR Tip: Klient jest najważniejszy

Z cyklu Fashion PR Tip czyli trochę pijaru dla branży modowej. Stwórz produkt lub usługę, która pozwoli Twojemu Klientowi poczuć się, jak Bohater.Nie skupiaj swoich działań marketingowych na tym, jak cudowny jest twój produkt. Skup swoje wysiłki na tym, jak wspaniały jest dzięki temu produktowy czy usłudze Twój Klient.W jaki sposób twój produkt czy usługa …

7 zasad dotyczących kreowania wizerunku w sieci

Kreowanie wizerunku czy to firmowego czy osobistego, to proces długotrwały, który tak naprawdę nigdy się nie kończy. Nad już „wykreowanym” wizerunkiem trzeba czuwać na bieżąco, aktualizować, monitorować wszelkie zmiany. Warto jednak pamiętać o kilku fundamentalnych zasadach rządzących kreowaniem osobistego wizerunku online. 7 zasad dotyczących kreowania wizerunku w sieci 1. Zdecyduj, kim chcesz być Od tego należy …

Znamy laureatów PRotonów 2013. Nagrody branży PR rozdane. Wideo

12 czerwca w Teatrze Syrena po raz siódmy przyznano PRotony, czyli nagrody branży PR, przyznawane przez redakcję PRoto.pl. Wśród laureatów tegorocznej edycji konkursu znaleźli się m.in. Sebastian Tołwiński z Grupy Żywiec, Rafał Kisielewski z Jeronimo Martins Polska czy Monika Dziekan z Teatru Kamienica. Redakcja PRoto.pl po raz siódmy nagrodziła najlepszych z branży. Ze 150 zgłoszeń ponad dwustuosobowe jury wybrało laureatów Protonów …