Maja Kuczyńska

Maja Kuczyńska – Polka w stanie nieważkości w światowej reklamie! Wideo

Polka, Maja Kuczyńska zagrała w reklamie światowego giganta! Na dodatek, zrobiła to w stanie nieważkości! Maja znana jest zapewne miłośnikom indoor skydivingu (połączenie akrobatyki z lotami w tunelu aerodynamicznym). Tym razem mistrzyni świata juniorów we freestyle’u pofrunęła w reklamie giganta z Mountain View. W klipie promujący laptopa Pixelbook Go gra swoją rolę w stanie nieważkości. Trzeba również …

PR-owiec

5 cech, które powinien posiadać (nie tylko) PR-owiec

Kiedy spytasz, jakie cechy powinien posiadać profesjonalista branży public relations, otrzymasz tyle odpowiedzi, ilu pytanych. Musi posiadać ogromną wiedzę, być osobą komunikatywną, mieć orientację w bieżących trendach, rozumieć procesy biznesowe i ogarniać relacje międzyludzkie, itd., itp.. Jest jednak kilka stałych w tym całym zamieszaniu. Oto 5 najważniejszych cech, które powinien posiadać PR-owiec. 1. Zdolność do …

Hubert Urbański wie najlepiej, czego chcą Polki. Avonu!

Wczoraj doskonale znana marka Avon ruszyła z nową odsłoną kampanii „Avon się sprawdza”. Któż w niej ambasadoruje?  Nie, nie kolejna celebrytka zachwalająca kosmetyki, ale „ekspert od zadawania pytań” – celebryta Hubert Urbański. Tak, kojarzony raczej z damską klientelą Avon tym razem postawił na faceta. zrzut ekranu ze spotu reklamowego W spotach reklamowych prowadzący teleturniej „Milionerzy„, …

Wpadki dziennikarskie i PR-owe. Nie uwierzysz co się wydarzyło

Kamera telewizyjna porzucona przed budynkiem policji, ksiądz w mocnym makijażu jadący metrem oraz pytanie: „Co czuł pies, kiedy dostał kiełbasę za dobrze wykonane zadanie?” – to jedne z wielu historii, które wspominają rzecznicy i specjaliści ds. PR. Newsrm.tv opowiedzieli o swoich najciekawszych przygodach podczas nagrań telewizyjnych. – Pozostawienie przez ekipę dziennikarską kamery wydaje się czymś …

Adrian kocha wszystkie kobiety. Ale czy znowu szokuje?

To nie Prima Aprilis, choć akcja ruszyła 01.kwietnia. Gwiazdą nowej kampanii firmy Adrian produkującej rajstopy została Anna Grodzka, była posłanka Ruchu Palikota i Partii Zielonych, działaczka społeczna i… osoba kontrowersyjna. A takie, kontrowersyjne, to Adrian kocha. Kampania przebiega pod hasłem „Adrian kocha wszystkie kobiety”, a jej elementem kluczowym są billboardy, na których widnieje zdjęcie uśmiechniętej …

Bezlitosne marketingowe święta Bożego Narodzenia

Święta Bożego Narodzenia chyba jeszcze nigdy nie przyszły tak szybko. Dokładnie 03. listopada 2015 roku. Dwa dni po święcie zmarłych, jeden dzień po Zaduszkach. I już mamy świąteczny boom! Tradycyjnie, świątecznie rusza Coca-cola. Tegoroczna kampania marki związana z Bożym Narodzeniem zainaugurowana została premierą nowej wersji piosenki „Coraz bliżej Święta”, w wykonaniu Margaret i finalistów „The …

O szokującym Adrianie raz jeszcze

Wczoraj pisałem o kontrowersyjnej, „cmentarnej” reklamie Fabryki Rajstop Adrian. Dziś na temat tej reklamy wypowiadają się spece od marketingu. Niespójna i niezrozumiała – tak specjaliści mówią o nowej kampanii firmy Adrian w serwisie PRoto. Na temat kreacji wypowiadają się: Olka Kaźmierczak, autorka bloga Fashion PR Girl (idzie ostro! „Marka Adrian jedną nogą w grobie(…)”), Marcel …

Szok w reklamie modowej

Wiadomo nie od dziś, że szok – obok seksu – sprzedaje najlepiej. Czego mamy kolejny przykład w reklamie Fabryki Rajstop Adrian, w której zderzono seksowną modelkę z… cmentarnym nagrobkiem. Źródło: www.adrian-rajstopy.pl W najnowszej reklamie wykorzystano czarno-białe zdjęcie z zadumaną kobietą w krótkim trenczu oraz pończochach marki. Kobieta opiera się o cmentarny nagrobek, a obok zamieszczono …