Szok w reklamie modowej

Wiadomo nie od dziś, że szok – obok seksu – sprzedaje najlepiej. Czego mamy kolejny przykład w reklamie Fabryki Rajstop Adrian, w której zderzono seksowną modelkę z… cmentarnym nagrobkiem. Źródło: www.adrian-rajstopy.pl W najnowszej reklamie wykorzystano czarno-białe zdjęcie z zadumaną kobietą w krótkim trenczu oraz pończochach marki. Kobieta opiera się o cmentarny nagrobek, a obok zamieszczono …

Zamiast czekać na idealną okazję, stwórz ją!

Możesz czekać, aż czas, miejsce i okoliczności będą idealne. Aż gwiazdy będą Ci sprzyjały. Albo też możesz włożyć odrobinę energii w to, by samemu stworzyć taką idealną okazję. Jak często powtarzasz: „Zrobię to, kiedy…” „To nie zadziała, ponieważ…” „Nie ma takiej możliwości. Już szukałem…” „Poczekam, aż mnie zwolnią…” Jak często czekasz na swoją wielką szansę? …

Fashion PR Tip: Klient jest najważniejszy

Z cyklu Fashion PR Tip czyli trochę pijaru dla branży modowej. Stwórz produkt lub usługę, która pozwoli Twojemu Klientowi poczuć się, jak Bohater.Nie skupiaj swoich działań marketingowych na tym, jak cudowny jest twój produkt. Skup swoje wysiłki na tym, jak wspaniały jest dzięki temu produktowy czy usłudze Twój Klient.W jaki sposób twój produkt czy usługa …

7 zasad dotyczących kreowania wizerunku w sieci

Kreowanie wizerunku czy to firmowego czy osobistego, to proces długotrwały, który tak naprawdę nigdy się nie kończy. Nad już „wykreowanym” wizerunkiem trzeba czuwać na bieżąco, aktualizować, monitorować wszelkie zmiany. Warto jednak pamiętać o kilku fundamentalnych zasadach rządzących kreowaniem osobistego wizerunku online. 7 zasad dotyczących kreowania wizerunku w sieci 1. Zdecyduj, kim chcesz być Od tego należy …

Znamy laureatów PRotonów 2013. Nagrody branży PR rozdane. Wideo

12 czerwca w Teatrze Syrena po raz siódmy przyznano PRotony, czyli nagrody branży PR, przyznawane przez redakcję PRoto.pl. Wśród laureatów tegorocznej edycji konkursu znaleźli się m.in. Sebastian Tołwiński z Grupy Żywiec, Rafał Kisielewski z Jeronimo Martins Polska czy Monika Dziekan z Teatru Kamienica. Redakcja PRoto.pl po raz siódmy nagrodziła najlepszych z branży. Ze 150 zgłoszeń ponad dwustuosobowe jury wybrało laureatów Protonów …

3 błędy popełniane w informacjach prasowych i jak się ich ustrzec

Nie jest łatwo przyciągnąć uwagę mediów, za to bardzo łatwo popełnić proste błędy, które kompletnie zrujnują naszą misternie zaplanowaną strategię. Często są one nie tyle wynikiem niewiedzy, co… popadania w zabójczą rutynę! Ale po kolei. Oto 3 najczęściej popełniane błędy w informacjach prasowych i jak się ich ustrzec. Informacja jest zbyt ogólnaMożesz mieć w ręku …

Uwielbiam takie rozmowy…

Rozmowa telefoniczna.– Czy rozmawiam z osobą decyzyjną w firmie?– Tak, słucham.– Czy mogłabym panu zająć chwilkę czasu?– A to zależy co chce mi Pani sprzedać.– Chciałabym zaproponować panu całoroczną kampanię marketingową i promocję pana firmy w internecie.– A to się świetnie składa, bo ja mogę to Pani również zaproponować.-……. (chwila ciszy)– Ups… to niefart…– Niemniej …

netPR.pl sprawdza przystępność języka polskich PR-owców

Studia wyższe, a nawet doktoranckie – takie wykształcenie konieczne jest, by zrozumieć informacje tworzone przez polskich PR-owców. Dlatego rozwiązania netPR.pl wzbogacono o narzędzie, które sprawdza, na ile zrozumiały jest komunikat prasowy. Spośród stu losowo wybranych informacji prasowych tylko dwie zrozumiałby uczeń gimnazjum, a trzydzieści siedem – uczeń szkoły średniej. Większość znajduje się na poziomie studiów …