hejt i fake news królują

Hejt i fake news królują czyli jak media społecznościowe zmieniają branżę PR

Prawie trzy czwarte Polaków uważa media społecznościowe za swoje codzienne źródło informacji. Zdaniem co trzeciego jest to najlepszy kanał komunikacji z markami. To z tego powodu marketing w social mediach zyskuje na znaczeniu. Dobra reakcja firmy na wiadomości klientów sprawia, że są oni skłonni ponownie skorzystać z jej usług czy produktów i polecić je innym. Marki wspierają się pozyskanymi tam …

Automatyzacja na Instagramie. Pracuj mądrze a nie ciężko

Chcesz zostań królem Instagrama? Nic prostszego! Zadbaj o dobry content, najwyższej jakości zdjęcia, odpowiednio dobrane hashtagi, chwytliwe opisy, intrygujące bio, komentuj, lajkuj, angażuj się, słowem… pracuj 48 godzin na dobę/7 dni w tygodni. A może jest inne rozwiązanie? Tak! Automatyzacja zadań na Instagramie! Pracuj mądrze a nie ciężko Służą do tego odpowiednie boty, systemy, aplikacje, …

Jak wykorzystać media społecznościowe w marketingu modowym

Media społecznościowe to nie tylko platformy, na których po prostu trzeba być – bo jeśli Cię tam nie ma to znaczy, że nie istniejesz, ale, przede wszystkim, znakomite narzędzie marketingowe. Możesz ich użyć dla zbudowania lub ugruntowania swojej pozycji, do pozyskiwania nowych i przywiązania obecnych Klientów, zebrania wartościowych opinii, tworzenia systemu rekomendacji. Recenzje, opinie, rekomendacje …

TOP 3 – narzędzia marketingowe, dzięki którym Twój kanał na YouTube wzniesie się na sam szczyt

Jeżeli jeszcze nie korzystasz z YouTube do promocji swojej firmy, bloga czy po prostu swojej osoby (jako marki osobistej), powinieneś zacząć czym prędzej. YouTube to jedna z największych i najpopularniejszych stron na świecie, która daje wręcz nieskończone możliwości dotarcia do określonej grupy odbiorców (klientów!) z dopasowanym do nich przesłaniem.  Walka o pozycje w samym TOP …

8 porad, jak trafić do nastolatków w mediach społecznościowych

Nastolatki spędzają dziewięć godzin dziennie w mediach społecznościowych. Nastolatki to, brzydko mówiąc, rynek wart w samych tylko Stanach Zjednoczonych ponad 4 miliardy dolarów. Prawda, że to piękny kawałek tortu, nie do pogardzenia dla każdego marketingowca? Gdzie ich jednak znaleźć i jak do nich dotrzeć? Oto kilka porad, które ułatwią Ci marketing wśród nastolatków! 1. Gdzie …

Stories, kamera, lokalizacja i inne. Przegląd nowości od Facebooka

Facebook sypnął ostatnio nowościami, o których warto pokrótce napisać. Niektóre z nich już zapewne sami zauważyliście w Messengerze czy w samym portalu, niektóre mogły umknąć Waszej uwadze. Co nowego zatem przygotował dla nas największy portal społecznościowy? Chwile na Facebooku Bodaj największą nowością jest wprowadzenie tzw. Stories. Nowością, choć jest to funkcjonalność znana z Instagrama, o …

6 pytań, które musisz sobie zadać, zanim rozpoczniesz pracę z influencerem

Współpraca z mikro influencerami, blogerami, youtuberami, instagramerami, to obecnie jeden z wiodących trendów w marketingu. Jak jednak zacząć z nimi współpracę, by przynosiła naszej marce realne korzyści? Oto 6 pytań, które musisz sobie zadać, zanim rozpoczniesz pracę z mikro influencerem. 1. Szukasz influencera czy ambasadora marki? Wbrew pozorom, to dwie różne postaci. Influencerzy są twórcami treści, …

8 niszowych sieci społecznościowych, których możesz nie znać

Pod koniec 2016 roku Facebook miał prawie miliard aktywnych użytkowników miesięcznie, Twitter ponad 319 milionów. Do tego dochodzi całkiem niezła oglądalność profili w takich mediach społecznościowych, jak chociażby Google+, LinkedIn czy Snapchat. Ok, to giganci serwisó społecznościowych. Ale czy kiedykolwiek słyszeliście o takich platformach, jak Untappd, ResearchGate czy StockTwits? serwis Dribble To, co prawda, niszowe …