Twitter będzie płatny?

W sieci pojawiły się doniesienia, jakoby Twitter testował nowe formy monetyzacji swojego serwisu. Co to oznacza dla użytkowników? Być może konieczność płacenia za, przynajmniej niektóre, funkcje.W grę może wchodzić subskrypcja popularnej platformy do zarządzania kontami na Twitterze – Tweetdeck, która uzyskałaby nowe opcje oraz płatna, za to pozbawiona reklam wersja samego serwisu. Jak podaje Sky News, …

Instagram zacznie „ściemniać”

Instagram wprowadza w swoim serwisie nową funkcję, która ma zapobiec wyświetlaniu niechcianych treści. Czy to cenzura czy dobry krok w kierunku ochrony użytkowników?Dzięki nowej funkcji będziemy mogli sami oznaczać zdjęcia, które zarówno my, jak i inni Instagramerzy, możemy uznać za obraźliwe. Będzie to tzw. „wrażliwa treść” i dopóki nie zdecydujemy się ich zobaczyć, zdjęcia pozostaną …

Generacja X, Generacja Y, Millennialsi, Baby Boomers – jak do nich dotrzeć?

Serwisy społecznościowe są poważnym medium również jeżeli chodzi o ich wykorzystanie przy prowadzonej działalności gospodarczej. Jak i gdzie jednak zacząć, gdy dopiero zaczynamy, gdy musimy też ograniczyć liczbę docelowych odbiorców? Co najbardziej inspiruje każde pokolenie i jak najlepiej do niego trafić? Odpowiedź na te pytania dają wyniki badań Citipost Mail przeprowadzonych na różnych grupach odbiorców …

Media społecznościowe jako stan umysłu

Często mówimy o mediach społecznościowych pod kątem narzędzi, które mogą nam się do czegoś przydać. Z kolei strateg i bestsellerowa pisarka Erica Dhawan uważa, że ​​jest to bardziej stan umysłu. W swojej książce „Get Big Things Done” mówi ona o inteligencji zbiorowej(1), umiejętności numer jeden, którą wszyscy musimy rozwijać w erze sieci społecznościowych. Dhawan twierdzi, …

Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Darmowy fragment ebooka

Dla tych, którzy stawiają dopiero swoje pierwsze kroki w mediach społecznościowych, pozwolę sobie zaproponować swojego ebooka: „Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Marketing w mediach społecznościowych”. Mam nadzieję,  że będzie to ciekawy, podręczny i poręczny poradnik zarówno dla początkujących i zaawansowanych. Piszę w nim o tym, jak się promować i kreować wizerunek marki między …

Jak poprawnie używać hastagów na Instagramie

Pomijając już ich popularność i wszechobecność, hashtagi to bardzo ważny element SEO na platformie Instagram. Jednakże bez dobrej, długofalowej strategii ich używania, możesz równie dobrze… zapomnieć o ich używaniu. Jak zatem korzystać z hashtag’ów, by przynosiły nam korzyści?Bądź dokładny Dokładnie opisuj hashtagami to, co widać na zdjęciu. Dla przykładu, jeżeli chcesz się pochwalić, że akurat …

Najpopularniejsze media społecznościowe z mikroinfluencerami

Wiadomo, jak istotna dla marki jest w dzisiejszych czasach, czasach, w których rządzą media społecznościowe, współpraca z tzw. mikroinfluencerami. Osobami, które mają wpływ w mediach społecznościowych na naszych potencjalnych odbiorców. Serwis MarketingProfs przeanalizował, które sieci społecznościowe są najskuteczniejsze w kampaniach prowadzonych z udziałem mikroinfluencerów. Oto ich zestawienie. Jeżeli chodzi o zaangażowanie Twoich potencjalnych odbiorców Instagram Facebook …

Jakie trendy będą dominowały na Instagramie w 2017 roku?

W 2016 roku Instagram urósł w siłę, a możliwości reklamowe dostępne w serwisie wzrosły. Jakie trendy będą miały największe znaczenie w 2017 roku? Instagram przeszedł długą drogę od aplikacji pozwalającej na udostępnianie obrazu do drugiej najbardziej popularnej platformy społecznościowej zaraz po Facebooku. Posiadający ponad 600 milionów użytkowników serwis stał się ważnym narzędziem dla przedsiębiorstw chcących …

Najnowsze dane dotyczące największych sieci społecznościowych

Ponad 2,8 miliarda ludzi aktywnie korzysta z serwisów społecznościowych. To 37% światowej populacji. Aż 24% użytkowników internetu korzysta z więcej niż jednej platformy społecznościowej. W ciągu roku nastąpił 22% wzrost liczy użytkowników mediów społecznościowych. Tak wynika z najnowszych danych opublikowanych przez WERSM. Jakie jeszcze ciekawe dane demograficzne znajdziemy w raporcie? Otóż, jak się okazuje, Facebook zdominowany …

Dane demograficzne – i nie tylko – dotyczące największych serwisów społecznościowych

Ponad 2,8 miliarda ludzi aktywnie korzysta z serwisów społecznościowych. To 37% światowej populacji. Aż 24% użytkowników internetu korzysta z więcej niż jednej platformy społecznościowej. W ciągu roku nastąpił 22% wzrost liczy użytkowników mediów społecznościowych. Tak wynika z najnowszych danych opublikowanych przez WERSM. Jakie jeszcze ciekawe dane demograficzne znajdziemy w raporcie? Otóż, jak się okazuje, Facebook …