Moda

Nienawiść w modzie najsilniejszym trendem 2018 roku?

Nienawiść jest wszechobecna. Na co dzień, na ulicy, w szkole i w miejscu pracy. Fala hejtu i nienawiści to niemal norma w internecie, w mediach społecznościowych w szczególności. Ale nienawiść w modzie? Tak, zdarza się.

Duńska marka obuwnicza Bianco od nienawiści własnie rozpoczęła swoją najnowszą kampanię na sezon wiosna-lato 2018. Kampania zatytułowana „Hate is so 2018”, której kreację przygotowała agencja &Co, to swoisty manifest modowo-społeczny.

Ważnym elementem kampanii jest wideo – dostępne poniżej – którego bohaterem jest humanoid analizujący ludzkie zachowania online. Z zebranych przed niego danych wynika, że największym trendem 2018 r. jest nienawiść. Internauci nienawidzą wszystkiego i wszystkich, m.in. kobiet, mężczyzn, bogatych, biednych, osób wyglądających odmiennie, innych religii, a nawet pogody czy ananasa na pizzy.

To, że zajmujemy się sprzedażą butów, nie sprawia, że nie możemy zabierać głosu w społecznie ważnych kwestiach – twierdzą przedstawiciele firmy.

A Wy co sądzicie o mieszaniu się mody do spraw społecznych, polityki, ekologii, itd., itp.?

Podziel się!