PR

O szokującym Adrianie raz jeszcze

Wczoraj pisałem o kontrowersyjnej, „cmentarnej” reklamie Fabryki Rajstop Adrian. Dziś na temat tej reklamy wypowiadają się spece od marketingu.

Niespójna i niezrozumiała – tak specjaliści mówią o nowej kampanii firmy Adrian w serwisie PRoto.

Na temat kreacji wypowiadają się: Olka Kaźmierczak, autorka bloga Fashion PR Girl (idzie ostro! „Marka Adrian jedną nogą w grobie(…)”), Marcel Ploszyński, PR manager w KERRIS Group (nazywa reklamę niefortunną), Bartłomiej Juszczyk z Grupy Adweb („obecne reklamy w swoim dążeniu do wyjątkowości idą za daleko i zaczynają być niezrozumiałe” – czytamy na PRoto).

 Z kolei w „Wysokich Obcasach” o swoich inspiracjach opowiada sama Małgorzata Rosołowska-Pomorska, właścicielka firmy Adrian.

źródło informacji: PRoto

Podziel się!