Social media

Ruszyły zgłoszenia do Facebook Awards 2017

Ruszyły zgłoszenia do konkursu Facebook Awards. Twórcy kreatywnych kampanii, przynoszących realne korzyści biznesowe, zrealizowanych na Facebooku mogą zgłaszać projekty do 28 kwietnia.

Kampanie, które mają szansę na nagrodę Facebooka to te, które wykorzystują platformę w innowacyjny sposób, opowiadają ważne historie i nawiązują głębokie relacje z odbiorcami, budują silne marki i wpływają na wyniki biznesowe.
W siódmej już edycji wprowadzono nowe kategorie:
Laugh – prace wywołujące uśmiech i dobre samopoczucie, a marka zostaje zapamiętana dzięki wykorzystaniu humoru
Cry – projekty zmuszające do myślenia, refleksji i spojrzenia z innej perspektywy, których podstawą jest angażująca historia
Love –  kampanie rozbudzające miłość do marki, chwytające za serce
Wow – innowacyjne pomysły, które wytyczają nowe ścieżki obecność marki na Facebooku
Act – kampanie, które spowodowały zmiany w zachowaniu ludzi, mające realny i mierzalny wpływ na sprzedaż lub pokrewne wskaźniki 
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie.
Podziel się!